Kariera

Technik serwisu

Kujawsko-Pomorskie Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o. jest samorządowym operatorem telekomunikacyjnym obejmującym swym zasięgiem cały obszar województwa kujawsko-pomorskiego. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od 2003 roku. Dołącz do naszego zespołu specjalistów odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie infrastruktury szerokopasmowej.

Opis stanowiska:
• Konfiguracja i implementacja urządzeń sieciowych w węzłach sieci Conectio
• Prace implementacyjne i konserwacyjne na sieci optycznej i radiowej.
• konserwacja i montaż urządzeń elektrycznych w instalacjach wewnętrznych i zewnętrznych, montaż mechanicznych elementów anten,
• bieżący monitoring sieci radiowej oraz usług świadczonych na jej bazie,
• prace elektroenergetyczne na węzłach sieci Conectio,
• prace instalacyjno - montażowe,
• przygotowanie i uczestnictwo w testach radiowych, projektach pilotażowych, podłączeniach i obsłudze zgłoszeń serwisowych,
• prace modernizacyjne na węzłach,
• przygotowanie i realizacja wizji lokalnych dla nowotworzonych węzłów sieci Conectio,
• podłączanie nowych klientów,
• wykonywanie pracy na wysokościach (maszty telekomunikacyjne),
• usuwanie awarii sieci i usterek u klientów,
• sprawdzanie możliwości technicznych podłączania potencjalnych klientów i budowy nowych węzłów
• konserwacja stacji bazowych LTE
• pełnienie dyżurów eksploatacyjnych (po okresie wdrożenia)

Wymagania:
• wykształcenie min. średnie techniczne,
• podstawowa znajomość sieci wlan, lan,
• kurs cisco CCNA lub równoważny będzie dodatkowym atutem
• obsługa komputera, podstawowa znajomość systemu Windows,
• umiejętności analizy i tworzenia dokumentacji technicznej,
• aktualne uprawnienia SEP do 1 kV (możliwość doszkolenia)
• prawo jazdy kat. B,
• brak przeciwwskazań do pracy na wysokości,
• umiejętność pracy w grupie,
• zdolności analityczne,
• dyspozycyjność do pracy w systemie dyżurowym (z domu),
• wysoka świadomość zasad bezpieczeństwa i ryzyka,
• znajomość specyfiki pracy na sieci telekomunikacyjnej (optycznej i radiowej) oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
• możliwość odbycia szkoleń do pracy na wysokości i SEP,
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe,
• szkolenia i kursy,
• możliwość poznawania nowoczesnych technologii,
• pracę w aktywnym, młodym zespole,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• wyposażenie niezbędne do wykonywania pracy.

Przeczytaj naszą Politykę prywatności i sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz związane z tym prawa.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”

Aplikacje CV prosimy przesyłać na adres: kariera@conectio.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Kujawsko - Pomorskie Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o. jako partner przystąpiło do realizacji projektu „Kujawsko-Pomorska Teleopieka” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach projektu zostanie utworzone Kujawsko - Pomorskie Telecentrum i wdrożony system teleopieki. Zastosowane w projekcie nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w postaci teleopieki stanowią jeden z elementów kompleksowego wsparcia osób starszych i potrzebujących pomocy. W związku z powyższym, ogłaszamy nabór na stanowisko:

PRACOWNIKA TECHNICZNEGO – 2 etaty


Miejsce pracy: KUJAWSKO-POMORSKIE TELECENTRUM, ul. Włocławska 167, Toruń
Zadania:
- udział we wdrożeniu systemu teleopieki,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
- konfiguracja i konserwacja urządzeń do teleopieki,
- współpraca w przedstawicielami partnerów projektu oraz beneficjentami.
- Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami w firmie.

Nasze Oczekiwania:
- wykształcenie minimum techniczne (preferowany kierunek informatyka),
- dobra znajomość Windows 7/8/10 Pro, MS Office,
- znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN,
- zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów,
- odporność na stres,
- doświadczenie w dziale wsparcia użytkownika,
- prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:
-doświadczenie w kontaktach z osobami starszymi i potrzebującymi pomocy.

Oferujemy:
Umowę o pracę;
Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Dostęp do szkoleń i nowych technologii;
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;
Miłą atmosferę pracy;

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”

Aplikacje CV prosimy przesyłać na adres: kariera@conectio.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikacje CV prosimy przesyłać na adres: kariera@conectio.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.